Urząd Gminy Kęty poszukuje koordynatora projektu

Zgodnie z ogłoszeniem na stronie BIP Urzędu Gminy Kęty, poszukiwana jest osoba koordynatora projektu: przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kęty.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kęty.

Do obowiązków koordynatora będzie należało: Realizacja projektu – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kęty – prowadząca do osiągnięcia jego celu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienie trwałości projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązującymi na dzień dokonania odpowiedniej czynności oraz z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IG. Prowadzenie wszystkich działań w ramach projektu, w tym w szczególności: – uruchomienie i prowadzenie strony internetowej projektu; – przeprowadzenie działań promocyjnych – plakaty, ogłoszenia w prasie, ulotki; – organizacja konferencji otwarcia; – rekrutacja beneficjentów ostatecznych projektu; – przygotowanie umów użyczenia sprzętu komputerowego; – ogłoszenie i we współpracy z Specjalistą ds. zamówień publicznych przetargu na zakup komputerów oraz dostawcę Internetu; – ubezpieczenie zakupionego sprzętu; – organizacja szkoleń dla beneficjentów : – rozwijających umiejętności informatyczne z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu – opracowanie tematyki szkoleń, zakup materiałów szkoleniowych, rezerwacja i przygotowanie sali szkoleniowej, zatrudnienie trenera, zorganizowanie cateringu, rozliczenie kosztów dojazdu beneficjentów na szkolenia; – z zakresu skutecznej edukacji przez Internet oraz świadczenia pracy na odległość – opracowanie tematyki szkoleń, zakup materiałów szkoleniowych, rezerwacji i przygotowanie sali szkoleniowej, zatrudnienie trenera, zorganizowanie cateringu, rozliczenie kosztów dojazdu beneficjentów na szkolenia; – nadzór nad prawidłową realizacją zadania: dostawa, instalacja i konfiguracja zakupionego sprzętu w 0 gospodarstwach domowych i 1 publicznym punkcie dostępu do Internetu, – uruchomienie ogólnodostępnego punktu dostępu do Internetu, – zapewnianie dostępu do Internetu w 50 gospodarstwach domowych i 1 publicznym punkcie dostępu do Internetu przez okres realizacji projektu, – zapewnienie opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania przez okres realizacji projektu, – organizacja konferencji zamknięcia projektu; – identyfikacja potencjalnych szans i zagrożeń w realizacji projektu na każdym etapie jego realizacji; – bieżący nadzór nad realizacją działań Beneficjentów Ostatecznych; – uczestnictwo w koordynacji planu zamówień publicznych; – współpraca z podmiotami upoważnionymi przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Wdrażającą – Instytucję Pośredniczącą II stopnia lub Komisję Europejską w zakresie: – przekazywania tym podmiotom wszelkich informacji i dokumentów dotyczących Projektu we wskazanym przez nie zakresie i terminach; – uczestnictwa w wywiadach i ankietach oraz badaniach ewaluacyjnych; – niezwłoczne informowanie Instytucji Wdrażającej – Instytucji Pośredniczącej II stopnia o zamiarze dokonywania zmian w projekcie; – prowadzenie promocji projektu zgodnie z wytycznymi i ustalonym planem promocji; – pomiar wartości wskaźników realizacji projektu..

projektu powinien posiadać co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.

Szczegóły dotyczące ogłoszenia (w tym treść SIWZ oraz załączników do SIWZ), można znaleźć na stronie BIP w dziale Zamówienia publiczne i ogłoszenia.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07 września 2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-60 Kęty, (dziennik podawczy).

Źródło:
BIP UG Kęty

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Ciekawostki, Inne, Urzędowe i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas na wpisanie wyniku operacji minął. Proszę przeładować CAPTCHA za pomocą ikonki (strzałki).

*