Gmina Kęty gotowa na atak zimy

W poniedziałek 29 października 2012 r. w budynku Urzędu Kęty odbyło się posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Jego tematem było przygotowanie Kęty do funkcjonowania w ekstremalnych warunkach zimowych.

Podczas omówiono m.in.: organizację zimowego utrzymania dróg, funkcjonowanie placówek oświatowych w trudnych warunkach pogodowych, działania związane z ochroną mostów, urządzeń hydrotechnicznych i zbiorników wodnych, organizacja ogrzewalni dla bezdomnych, zaopatrywanie mieszkańców i przedsiębiorców w wodę, ciepło, energię elektryczną i gaz, działalność placówek pomocy społecznej oraz monitorowanie i prowadzenie kontroli miejsc przebywania osób bezdomnych podczas zimy. Wspomniane zagadnienia zreferowali dyrektorzy poszczególnych wydziałów UG Kęty, prezesi gminnych spółek i zakładów, komendanci Policji, Straży Miejskiej i ZOSP. W posiedzeniu uczestniczyli również przedstawiciele Grupy Kęty SA, Tauron Dystrybucja Rejon Kęty oraz Górnośląskiej Spółki Gazownictwa Rozdzielnia Gazu w Kętach.

Po wysłuchaniu wystąpień członków Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i zaproszonych gości przyszedł czas na dyskusję i wnioski. Jak wynika z informacji, przekazanych podczas posiedzenia, Gmina Kęty jest dobrze przygotowana do tegorocznej „Akcji Zima”. Jeszcze w tym tygodniu w Kętach otwarta zostanie dla bezdomnych (szczegółowy regulamin opublikujemy już wkrótce). W drugim tygodniu listopada, podobnie jak w roku ubiegłym, wszelkie aktualności oraz przepisy dotyczące zimowego utrzymania dróg, obowiązków ciążących na właścicielach posesji oraz przedsiębiorstw znajdą Państwo w specjalnej zakładce na naszej stronie internetowej.

Źródło:
UG Kęty

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Inne, Społeczne, Urzędowe i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas na wpisanie wyniku operacji minął. Proszę przeładować CAPTCHA za pomocą ikonki (strzałki).

*