Dziś na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kęty ukazało się ogłoszenie Burmistrza Gminy Kęty o naborze na zastępstwo nieobecnego pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Kęty.
Wymagania niezbędne (formalne):
1. wykształcenie wyższe magisterskie,
2. co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w:
1) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
2) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
3) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
4) biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
5) biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiada co najmniej 4-letni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
3. obywatelstwo polskie,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie o kierunku: zarządzanie, administracja, prawo, ekonomia,
2. znajomość przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego,
3. znajomość tematyki z zakresu zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi z uwzględnieniem specyfiki administracji samorządowej,
4. odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, kreatywność.
Zakres wykonywanych zadań:
Do zadań Sekretarza należy wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu, w tym:
1. nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
2. nadzór nad wdrażaniem regulaminów, instrukcji, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych,
3. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry,
4. nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
5. nadzorowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Miejskiej,
6. współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy Kęty,
7. koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów,
8. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników i komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych,
9. wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub polecenia Burmistrza.
Warunki pracy:
1. planowane zatrudnienie do dnia 18.04.2013 r. na podstawie umowy o pracę na zastępstwo, w pełnym wymiarze czasu pracy, płaca zasadnicza z przedziału 4 000 – 5200 złotych brutto miesięcznie,
2. praca w siedzibie Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – I piętro, samodzielna, w narażeniu na szczególne obciążenie psychiczne, wymagająca dużego wysiłku umysłowego, wyjazdów w teren.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny i curriculum vitae,
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
4. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej,
5. kopia dowodu osobistego,
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – parter lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty w terminie do 18 maja 2012 r. godz. 14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).
Informacje dodatkowe:
1. Wymagane oświadczenia, curriculum vitae i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
2. Aplikacje, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie procesu naboru.
4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.kety.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kęty, 32 – 650 Kęty, Rynek 7.
Źródło informacji:
BIP UG Kęty