Lista pracowników Urzędu Gminy Kęty

Wykaz_Pracownikow_UGKetyDnia 24 lutego 2015 roku wystąpiliśmy do Urzędu Gminy Kęty z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w postaci wykazu imion, nazwisk wszystkich pracowników UG Kęty wraz z podaniem nazwy każdego z pracowników oraz komórki organizacyjnej, w której dany pracownik jest zatrudniony. Poprosiliśmy, by informacja nam udzielona została przesłana w wersji przeszukiwalnej maszynowo (pliki formatu .xls, .doc, .odt, itp.). Odpowiedź nadeszła dwa dni później.

Urzędu Gminy Kęty aktualny na dzień 23 lutego 2015 r.:

Lp. Wydział Nazwisko i imię Stanowisko
1 Burmistrz [B] Klęczar Krzysztof Jan Burmistrz
2 I Z-ca Burmistrza [I ZB] Ficoń Rafał I Z-ca Burmistrza
3 II Z-ca Burmistrza [II ZB] Śliwa Marcin II Z-ca Burmistrza
4 Sekretarz [SE] Jura-Bączek Ewelina Sekretarz Gminy
5 Skarbnik [SK] Zątek Grażyna Skarbnik Gminy
6 Urząd Stanu Cywilnego [USC] Jachimczak-Zinkowska Anna Z-ca Kierownika USC
7 Krawczyk-Kryczaka Anna Z-ca Kierownika USC
8 Sysak Edyta Z-ca Kierownika USC (zastępstwo)
9 Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych [ZP] Piwowarska-Zaręba Iwona Główny Specjalista
10 Wydział Dochodów [WD] Błasiak Marzena Dyrektor Wydziału
11 Kutrzuba Ewa Inspektor
12 Matusiak Jolanta Inspektor
13 Sordyl Ewa Inspektor
14 Wnęk Teresa Inspektor
15 Wojtyła Alicja Inspektor
16 Wydział Finansowo-Budżetowy [FB] Kowalska Urszula Główny Księgowy
17 Baścik Natalia Referent
18 Gasidło Grażyna Podinspektor
19 Komędera Ewa Inspektor
20 Kotlarczyk Ewelina Referent (zastępstwo)
21 Lelek Joanna Podinspektor
22 Marszałek Stanisława Inspektor
23 Ochnik Ewa Podinspektor
24 Pulchny Joanna Podinspektor
25 Sordyl Małgorzata Inspektor
26 Tomala Renata Kasjer
27 Wydział Infrastruktury Społecznej [IS] Tomasz Bielecki Dyrektor Wydziału
28 Budzyńska Marta Inspektor
29 Jarosz Magdalena Inspektor
30 Kusak-Kowalczyk Maria Podinspektor
31 Ponikwia Agnieszka Inspektor
32 Staśto Łucja Inspektor
33 Walusiak Beata Inspektor
34 Weźranowska Aleksandra Inspektor
35 Wydział Świadczeń [WS] Kasprzak Bożena Dyrektor Wydziału
36 Droździk Inka Podinspektor
37 Dudziak Krzysztof Inspektor
38 Górska-Gibas Maria Inspektor
39 Lach Wioletta Inspektor
40 Pawelak Magdalena Podinspektor
41 Wydział Promocji i Rozwoju [PR] Zoń Karina Dyrektor Wydziału
42 Baczyńska-Śleziak Urszula Dyrektor Wydziału (zastępstwo)
43 Do wiadomości redakcji Pomoc administracyjna
44 Golonka Przemysław Asystent
45 Kozioł Grzegorz Podinspektor
46 Kuźma Barbara Referent
47 Nikiel-Muś Paulina Referent (zastępstwo)
48 Olszewska Angelika Podinspektor
49 Saternus Jurand Doradca
50 Wydzial Zarządzania Kryzysowego [ZK] Kojder Sabina Dyrektor Wydziału
51 Jurzak Janusz Dyrektor Wydziału (zastępstwo)
52 Jodłowiecka-Jekiełek Teresa Inspektor
53 Kućka Krzysztof Inspektor
54 Biuro Informatyzacji [IN] Jarosz Jacek Inspektor
55 Kryska Marcin Inspektor
56 Kancelaria Urzędu [KU] Hilarowicz-Chilarska Urszula Podinspektor
57 Olejarz Natalia Inspektor
58 Pilarczyk Zbigniew Główny specjalista
59 Wodniak Monika Asystent
60 Wydział Gospodarki Nieruchomościami [GN] Dziedzic Józef Dyrektor Wydziału
61 Do wiadomości redakcji Pomoc administracyjna
62 Kliś Halina Inspektor
63 Kliś Ryszard Inspektor
64 Królicki Mieczysław Geodeta
65 Kubica Jadwiga Podinspektor
66 Kucharczyk Maria Inspektor
67 Wydział Infrastruktury Gminnej [IG] Własiński Piotr Dyrektor Wydziału
68 Bujarowicz Ewa Inspektor
69 Dziedzic Krzysztof Podinspektor
70 Knapik Beata Inspektor
71 Małyszek Agnieszka Inspektor
72 Niedziela Grzegorz Referent
73 Nowak Bartosz Podinspektor
74 Szczepańczyk Jadwiga Inspektor
75 Szymalska Łucja Podinspektor
76 Zieliński Rafał Inspektor
77 Żemła Andrzej Inspektor
78 Wydział Geodezji i Kartografii [GK] Piecha Janusz Dyrektor Wydziału
79 Adamus Katarzyna Inspektor
80 Blarowska Renata Inspektor
81 Grad Jacek Inspektor
82 Rosenstrauch Monika Inspektor
83 Sokół Weronika Referent (zastępstwo)
84 Zużałek Beata Inspektor
85 Wydział Środowiska i Przedsiębiorczości [SP] Bujarek Włodzimierz Dyrektor Wydziału
86 Cieśla Aneta Inspektor
87 Dybała Renata Podinspektor
88 Kapusta Iwona Inspektor
89 Matusiak Katarzyna Inspektor
90 Miga Greta Podinspektor
91 Miodońska Wiesława Podinspektor
92 Szymańska Agnieszka Inspektor
93 Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich [OS] Dorota Matkowska Dyrektor Wydziału
94  Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
95 Bednorz Grażyna Inspektor
96 Czarkowska Zofia Inspektor
97 Futyma Aneta Inspektor
98  Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
99 Kołek Aleksandra Referent
100 Do wiadomości redakcji Starsza telefonistka
101 Do wiadomości redakcji Kierowca
102  Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
103 Pyka Janina Inspektor
104  Do wiadomości redakcji Pomoc administracyjna
105 Sokół Grażyna Inspektor
106 Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
107 Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
108 Do wiadomości redakcji Pomoc administracyjna
109 Do wiadomości redakcji Sprzątaczka
110 Wrona Beata Inspektor
111 Biuro Kontroli i Audytu [KA] Pietrasiewicz-Rybak Anna Audytor wewnętrzny
112 Naglik-Mrowiec Natalia Inspektor
113 Komenda Straży Miejskiej [SM] Kanik Zbigniew Komendant
114 Chwierut Roman Młodszy inspektor
115 Kajdas Dorota Inspektor
116 Stwora Marek Inspektor
117 Suski Artur Młodszy inspektor
118 Wasztyl Grzegorz Młodszy inspektor
119 Wieroński Tomasz Młodszy strażnik

===

Do niniejszej publikacji usunęliśmy i pomocy administracyjnej, telefonistki, sprzątaczek, kierowcy.

Podobne wykazy pracowników publikuje na swoich stronach wiele urzędów:  w Tychach, Ostrowcu Świętokrzyskim, Mielnie, Szczecinie, …

Dla ułatwienia kontaktu mieszkańców i gości gminy Kęty z urzędem, na podstawie art. 241 KPA zawnioskowaliśmy do urzędu o umieszczenie listy pracowników samorządowych (bez imion i nazwisk kierowców, pomocy administracyjnej, sprzątaczek, itp.) w BIP / stronie Urzędu Gminy Kęty z podaniem adresów e-mail, telefonów / numerów pokoi.

Źródło:
UG Kęty

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Ciekawostki, Inne, Społeczne, Urzędowe i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na Lista pracowników Urzędu Gminy Kęty

  1. Żaneta pisze:

    Z przykrością stwierdzam że obsługa w Urzędzie Gminy w wydziale ewidencji ludności ( pokój 11) jest bardzo niemiła, słaby przekaz informacji, oraz niepełne odpowiedzi na zadane pytania, zero uprzejmości, Panie obsługują jak za karę. Jestem bardzo rozczarowana i zawiedziona.
    Przeciwieństwem jest Urzęd Stanu Cywilnego gdzie Panie są bardzo miłe, pomocne i uprzejme.

  2. Jakub pisze:

    Ehh…nic tylko Gmina, Polityka, Gmina, Polityka… strona zeszła na psy…
    Jakby w Nowej Wsi nic innego, ciekawego się nie działo…

  3. Andrzej pisze:

    Z całym szacunkiem ale ja bym chciał wiedzieć z Nazwiska i Imiona te 12-ście osób Do wiadomości redakcji.
    Nazwiska i imiona są tajne tak jak było w PRL – nazywali się wtedy opiekunowie.

    • Redakcja pisze:

      Ale z tym chyba nie ma jakiegoś problemu?
      Wystarczy, że złoży Pan (nawet nie trzeba się podpisywać) wniosek do urzędu i urząd taki wykaz Panu powinien udostępnić.

  4. Patriota pisze:

    Ale nazwy stanowisk to jak za czasów PRL – struktura także

  5. Marek pisze:

    Z całym szacunkiem ale ja bym chciał wiedzieć kto to jest p. Jurand Saternus i w czym doradza w Wydziale Promocji i Rozwoju? Kiedy odbył się konkurs na to stanowisko ?

  6. Marek pisze:

    Jasne od razu walicie na odlew a może porównamy zatrudnienie za poprzednika?

  7. Andrzej pisze:

    Gratulacje dla obecnego Dyrektora Wydział Infrastruktury Społecznej [IS]
    Z jakiego powodu nie ma już byłego Dyrektora lub Dyrektorki Wydziału Infrastruktury Społecznej [IS]
    Awans: Za lojalność – za Wybory Uzupełniające do Rady Miejskiej.
    Ile jeszcze będzie takich Awansów wymiany z Ekipy byłego Burmistrza na swoja Ekipę

  8. Brak słów pisze:

    Dziewięć osób w wydziale promocji i sześć sprzataczek, aż się włos jeży na głowie. Który prywatny przedsiębiorca mogłby sobie na to pozwolić? Totalny brak szacunku dla pieniędzy podatnika i mamy to co mamy, na wszystko brak pieniędzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czas na wpisanie wyniku operacji minął. Proszę przeładować CAPTCHA za pomocą ikonki (strzałki).

*