Burmistrz Gminy Kęty ogłosił dziś nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Gminy Kęty. Aplikacje można składać do 13 listopada 2015 r. do godz. 14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Wynagrodzenie miesięczne w przedziale 2 500 – 3 000 złotych brutto. Szczegóły w ogłoszeniu.
1. Wymagania niezbędne (formalne):
1) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
2) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
o zmianie imion i nazwisk, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku pracy;
2) biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych;
3) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dokładność, sumienność, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) sporządzanie projektów aktów stanu cywilnego – urodzeń, małżeństw i zgonów w Rejestrze Stanu Cywilnego;
2) przenoszenie aktów stanu cywilnego sporządzonych w księdze stanu cywilnego do Rejestru Stanu Cywilnego;
3) sporządzanie projektów wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego w Rejestrze Stanu Cywilnego;
4) wpisywanie wzmianek dodatkowych w księdze stanu cywilnego o przeniesieniu akt do Rejestru Stanu Cywilnego;
5) zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego, z wyjątkiem przypisków zamieszczonych przy akcie stanu cywilnego na podstawie uznania orzeczenia organu państwa obcego lub na podstawie innego dokumentu pochodzącego od organu państwa obcego, a niewymagającego uznania albo zagranicznego dokumentu stanu cywilnego przekazanego do urzędu stanu cywilnego w wykonaniu międzynarodowej przewidującej wzajemną wymianę informacji w zakresie stanu cywilnego;
6) usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL;
7) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego – odpisów zupełnych, odpisów skróconych i odpisów wielojęzycznych;
8) uzupełnianie danych statystycznych przy aktach stanu cywilnego;
9) tworzenie i odbieranie zleceń w Rejestrze Stanu Cywilnego;
10) prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego;
11) sporządzanie zestawień i statystyk z zakresu rejestracji stanu cywilnego;
12) prowadzenie archiwum zakładowego stanu cywilnego;
13) organizacja jubileuszy związanych z długoletnim pożyciem małżeńskim.
4. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy – pełny etat;
2) wynagrodzenie miesięczne w przedziale 2 500 – 3 000 złotych brutto;
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7, I piętro, samodzielna, wymagająca pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz szczególnej dyspozycyjności (praca wg potrzeb w godzinach popołudniowych i w dni ustawowo wolne od pracy);
4) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony lub określony, z tym, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny wraz z CV;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
4) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach i szkoleniach;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2014r., poz. 1182).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora USC” na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – parter lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32 – 650 Kęty w terminie do 13 listopada 2015r. godz. 14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).
7. Informacje dodatkowe związane z naborem na stanowisko:
1) Wymagane oświadczenia, list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
2) Dokumenty aplikacyjne, które wpłynęły po terminie wskazanym w pkt 6 nie będą rozpatrywane.
3) Dokumenty aplikacyjne, które zostały złożone niekompletne nie podlegają uzupełnieniu, a kandydatura podlega odrzuceniu z przyczyn formalnych.
4) Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5) W przypadku spełnienia wymagań formalnych przez co najmniej 10 kandydatów, dalsze postępowanie rekrutacyjne przeprowadza się w dwóch etapach:
a) I etap – sprawdzian wiedzy ogólnej i specjalistycznej z zakresu zadań związanych ze stanowiskiem, który zostanie przeprowadzony w formie testu pisemnego;
b) II etap – rozmowa kwalifikacyjna w ramach której oceniane będą posiadane przez kandydata predyspozycje, kwalifikacje i umiejętności, w tym posiadane wykształcenie oraz dotychczasowy przebieg pracy zawodowej.
6) W przypadku spełnienia wymagań formalnych przez mniej niż 10 kandydatów, dalsze postępowanie rekrutacyjne przeprowadza się w formie rozmowy kwalifikacyjnej, jak w ppkt 5 lit b, z tym, że ocena obejmuje również zagadnienia z zakresu ogólnej i specjalistycznej wymaganej na stanowisku.
7) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.kety.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kęty, 32 – 650 Kęty, Rynek 7.
Źródło:
BIP Gminy Kęty