Burmistrz Gminy Kęty ogłosił na stronie urzędowej BIP UG Kęty nabór na referenta w Wydziale Infrastruktury Społecznej oraz nabór na Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Składanie dokumentów aplikacyjnych odbywa się do dnia 4 lutego 2013 r. Wymagania stawiane kandydatom przedstawiamy Państwu poniżej.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Infrastruktury Społecznej Urząd Gminy Kęty:
Wymagania niezbędne (formalne):
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o kierunku: prawo, administracja, zarządzanie,
- znajomość przepisów ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o muzeach, o bibliotekach, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych,
- sumienność, samodzielność, kreatywność.
Podstawowy zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw związanych z funkcją organizatora gminnych instytucji kultury,
2. organizowanie działalności świetlic i klubów młodzieżowych,
3. prowadzenie rejestru dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków oraz realizacja pozostałych zadań gminy z zakresu ochrony dóbr kultury,
4. współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym,
5. organizowanie działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej oraz tworzenie warunków materialno-technicznych dla jej rozwoju, w tym organizowanie zajęć, zawodów i imprez sportowo-rekreacyjnych oraz tworzenie i udostępnianie bazy sportowo-rekreacyjnej (ośrodki sportowo-rekreacyjne, ogródki jordanowskie),
6. przyjmowanie zawiadomień o imprezach artystycznych i rozrywkowych i prowadzenie postępowań w tym zakresie,
7. współdziałanie z organizacjami i podmiotami realizującymi zadania publiczne zgodnie z przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
Warunki pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, wynagrodzenie miesięczne w zależności od stażu pracy z przedziału 1 600 – 2 100 złotych brutto miesięcznie,
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – II piętro, wymagająca pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i curriculum vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość,
- kopie dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 64, poz. 539),
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Referent w WydzialeInfrastruktury Społecznej” na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – parter lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty w terminie do godz. 15.30 dnia 4 lutego 2013r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kęty).
Informacje dodatkowe.
1. Wymagane oświadczenia, curriculum vitae i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
2. Aplikacje, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub tłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
4. Osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, zostaną powiadomione telefonicznie lub emailem o kolejnym etapie procesu naboru.
5. W przypadku zgłoszenia się powyżej 10 kandydatów postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 2 etapach; I etap – sprawdzian wiedzy ogólnej i specjalistycznej (test), II etap – rozmowa kwalifikacyjna w ramach której, ocenie będzie podlegał dotychczasowy przebieg pracy zawodowej oraz predyspozycje kandydatów do pracy.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.kety.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kęty, 32 – 650 Kęty, Rynek 7.
Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Kętach:
Wymagania niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe studia administracyjne,
- co najmniej 5-letni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego, lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
o ochronie danych osobowych, o zmianie imienia i nazwiska, kodeksu postępowania administracyjnego, - umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- wysoka kultura osobista, umiejętność autoprezentacji,
- sumienność, komunikatywność, dyspozycyjność (praca wg potrzeb w godzinach popołudniowych i w dni ustawowo wolne od pracy).
Zakres wykonywanych zadań:
Prowadzenie spraw wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, a w szczególności:
- w zakresie spraw związanych z zawieraniem małżeństw:
a) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński i sporządzanie aktów małżeństwa,
b) przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska noszonego przed rozwodem,
c) prowadzenie ksiąg małżeństwa i akt zbiorowych,
- w zakresie spraw związanych z rejestracją zgonów:
a) przyjmowanie zgłoszeń o zgonie i sporządzanie aktów zgonu,
b) prowadzenie ksiąg zgonów i akt zbiorowych,
- w zakresie spraw związanych z rejestracją urodzeń:
a) przyjmowanie zgłoszeń o urodzeniu i sporządzanie aktów urodzeń,
b) przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, o nadaniu dziecka nazwiska męża matki i o zmianie imienia dziecka,
c) prowadzenie ksiąg urodzeń i akt zbiorowych,
- sporządzanie odpisów i wydawanie zaświadczeń z akt stanu cywilnego,
- dokonywanie wzmianek i przypisków w aktach stanu cywilnego,
- ustalanie, odtwarzanie, uzupełnianie i prostowanie treści aktów stanu cywilnego,
- obrót prawny z zagranicą w sprawach stanu cywilnego,
- sporządzanie wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystości odznaczania.
Warunki pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, wynagrodzenie miesięczne w zależności od stażu pracy z przedziału 3 000 – 4 000 złotych brutto miesięcznie,
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – II piętro, wymagająca pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kęty, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny i curriculum vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – na stanowisko w Urzędzie Stanu Cywilnego” na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Kęty, Rynek 7 – parter lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty w terminie do godz. 15.30 dnia 4 lutego 2013r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kęty).
Informacje dodatkowe.
1. Wymagane oświadczenia, curriculum vitae i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
2. Aplikacje, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, zostaną powiadomione telefonicznie lub emailem o kolejnym etapie procesu naboru.
4. W przypadku zgłoszenia się powyżej 10 kandydatów postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 2 etapach; I etap – sprawdzian wiedzy ogólnej i specjalistycznej (test), II etap – rozmowa kwalifikacyjna w ramach której, ocenie będzie podlegał dotychczasowy przebieg pracy zawodowej oraz predyspozycje kandydatów do pracy.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.kety.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kęty, 32 – 650 Kęty, Rynek 7.
Źródło:
BIP UG Kęty